22-23 вересня 2021 року
Clear Beauty Business 2.0
В рамках найбільшої міжнародної виставки InterCHARM-Україна!

Успішний національний та міжнародний досвід гарантовано – ми зібрали найцікавіші бізнес-рішення зі всієї України та Європи!

Власники, практикуючі керівники, інвестори мережевих салонів і б'юті підприємств з унікальною бізнес-моделлю -
спікери конференції
Унікальність заходу:

18 спікерів.

2 дні.

18 годин насиченого контенту.

Тільки факти.

Тільки реальні інструменти.


1. Власники для власників.

Жоден коуч, тренер або консультант не може зрозуміти істинне мислення власника, підприємця, який 24/7 залучений в бізнес не тільки інтелектуально, а й фінансово.


2. Без теорії.

Кожен спікер говорить про реальний бізнес, про свої практичні інструменти, про те, що застосовує у своєму бізнес і як це впливає на результат.


3. Власний досвід.

Пройдений шлях, особисті помилки, пошук рішень та оптимальних інструментів для результативного управління власними бізнесом.

ТОП-теми конференції:
Персонал
Клієнти
Маркетинг
Фінанси
Сервіс
Технології
Стандартизація
Трансформація бізнесу
Розвиток і масштабування
Персонал
Клієнти
Маркетинг
Фінанси
Сервіс
Технології
Стандартизація
Трансформація бізнесу
Розвиток і масштабування
Влад Вавилов
Модератор конференции
Спікери та теми конференції у каруселі:
Партнери конференції
Відгуки про попередню конференцію:
Кожен учасник конференції отримає для себе:
готові рішення;
перевірені, працюючі інструменти;
шаблони;
формули;
чек-листи;
зрозумілі інструкції "на всі випадки життя".

Всі доповіді побудовані за принципом success stories:

  • Найуспішніший кейс спікера.
  • Ситуація або випадок, які привели до цього рішення.
  • Недоліки та переваги впровадження.
  • Поради про те, як запропонований інструмент адаптувати і застосувати в бізнесі учасника.
Вартість участі у конференції:
до 15 вересня
4150 грн.
до 20 вересня
4900 грн.
* При оплаті 3-х квитків відразу - 1 квиток на конференцію адміністраторів в подарунок;
* При оплаті 5-ти квитків відразу - 2 квитки на конференцію адміністраторів в подарунок;

У вартість входить:


  • Участь в 2-х денній конференції.
  • Блокнот, ручка.
  • Роздатковий матеріал від спікерів, спонсорів і партнерів заходу в друкованому вигляді.
  • Спеціальні ціни на обслуговування та / або знижки на індивідуальні консультації спікерів і партнерів конференції.
  • Два кава-брейки в кожен день конференції (кава, чай, печиво / круасани, фрукти).
  • Безкоштовний вхід на виставку по бейджу учасника конференції.
Бренди спікерів

Реєстрація на конференцію:

Згідно Закону України "Про захист персональних даних" даю згоду Центру підбору і навчання персоналу Beauty HR center на збір і обробку моїх персональних даних.
Зворотній дзвінок
Організатор:
Центр підбору і навчання персоналу Beauty HR center
Директор: Оксана Палагеча
+380974828878 Viber , WhatsApp, Telegram.
Адреса організатора:
Україна, м. Київ, проспект Перемоги, 65, офіс 219.
beautyhrcenter@ukr.net
+380974828878